• NL
    • Gratis verzending vanaf € 75
    • Werkdagen voor 23:00 uur besteld = morgen in huis!

Winkelwagen (0)

Aanmelden nieuwsbrief

Meld je snel aan voor onze nieuwsbrief en blijf zo op de hoogte van alle acties en nieuwtjes!

Veelgestelde vragen

1) Betaal ik verzendkosten?
2) Kan ik mijn bestelling retourneren?
3) Wie is Badge Direct BV.?
4) Kan ik mij bestelling laten personaliseren?
5) Hoe kan ik betalen op KNVBshop.nl?
6) Wanneer ontvang ik mijn bestellingl?
7) Ik heb een Oranje ClubCard, krijg ik nu korting?

 


 

1) Betaal ik verzendkosten?

Voor het behandelen en bezorgen van uw bestelling binnen Nederland wordt standaard € 3,95 in rekening gebracht.. Verzendkosten naar het buitenland worden automatisch berekend op de betaalpagina, bij het selecteren van het het gewenste land. Klik hier voor alle informatie over leveringen en retouren.

2) Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ruilen of retourneren kan altijd mits goederen in originele staat zijn en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking. Het recht van retour geldt binnen 15 dagen na ontvangst van uw bestelling. Let op; gepersonaliseerde producten (bijv. bedrukte shirts) kunnen niet geretourneerd worden! In het geval dat de bedrukking en/of personalisatie onjuist is stuurt u dan een e-mail naar klantenservice@knvbshop.nl of bel 0348 43 7813. U kunt uw bestelling als volgt retourneren:

Ga naar www.dhlsp.nl, voer hier uw adres gegevens in en dan verschijnt het dichtstbijzijnde servicepunt op uw beeldscherm. U kunt daar het pakket kosteloos voor retournering afgeven. Voor een soepele afhandelijk zijn er een aantal punten waarmee u rekening moet houden:
  • Vermeld bij de afgifte van welke shop het pakket afkomstig is.
  • Let op de originele verpakking en duidelijke vermelding van contactgegevens (liefst de pakbon of kopie daarvan).
  • U ontvangt een barcode bij afgifte (verzendbewijs), bewaar de barcode goed totdat alles in goede orde is afgehandeld.

Klik hier voor alle informatie over leveringen en retouren.

3) Wie is Badge Direct B.V?

In onze communicatie zult u soms het bedrijf ‘Badge Direct BV’ tegenkomen. KNVBshop.nl is een samenwerking tussen de KNVB, Nike en de Badge Groep. Badge Direct BV. te Woerden (UT) is een activiteit van de Badge Groep en is verantwoordelijk voor de webshop, leveringen en klantensevice. Voor zakelijk contact kunt u een mail sturen naar klantenservice@knvbshop.nl.

4) Kan ik mijn bestelling laten personaliseren?

Op KNVBshop.nl kunt u verschillende producten laten personaliseren. Denk bijvoorbeeld aan het borduren van je eigen naam in uw voetbalschoenen, of aan een shirt van het Nederlands elftal met officiële bedrukking. Wij produceren alle gepersonaliseerde producten ‘in-house’, d.m.v. 11 verschillende productietechnieken. De levertijd bij gepersonaliseerde producten kan iets langer zijn dan u van ons gewend bent.

LET OP: Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden! 

5) Hoe kan ik betalen op KNVBshop.nl?

Betalen gaat snel en eenvoudig, u heeft de keus uit diverse betaalmethoden. Vanuit de winkelwagen komt u in de betaalomgeving van waaruit u kunt kiezen uit de de betaalmethoden. U betaalt aan Badge Direct BV, verantwoordelijk voor de webshop via onze betaalproviders Buckaroo en After Pay BV.

U heeft keuze uit de volgende betaalmethoden:

1) Ideal
2) Creditcard
3) Paypal
4) Afterpay

6) Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

In het algemeen kunt u uw bestelling binnen 1 werkdag tegemoet zien, uitzondering hierop zijn de producten die een bewerking nodig hebben als personalisatie of naam- en nummer bedrukking en of producten die bij de leverancier nabesteld dienen te worden. In dat geval zou het kunnen dat de levertijd oploopt tot maximaal 15 werkdagen (uitzondering feestdagen). Mocht het product onverhoopt tijdelijk uitverkocht of niet te leveren zijn, ontvangt u binnen 15 werkdagen automatisch een schriftelijk bericht.

Bij elk artikel op KNVBshop.nl kunt u direct zien of het nog op voorraad is in ons magazijn. Wanneer er een kruis door de maat staat hebben wij deze niet meer op voorraad. Dit geldt ook voor artikelen die niet meer in de shop te vinden zijn. Kijk bij het artikel naar de voorraadstatus, deze kunt u vinden onder de product titel naast de afbeelding.

7) Ik heb een Oranje ClubCard, krijg ik nu korting?

Oranje ClubCardshouders ontvangen 10% korting! U kunt deze verzilveren door bij het afrekenen uw relatienummer in te geven als kortingscode. Alle relatienummers beginnen met 92 en staan op de Oranje ClubCard.