Veelgestelde Vragen

Wij streven er naar onze klanten een optimale shop-ervaring te bieden. Onze klantenservice staat dan ook dagelijks tot je beschikking om alle vragen te beantwoorden en eventuele twijfels weg te nemen. Van de meest voorkomende vragen hebben wij een overzicht gemaakt, zodat je deze online kan raadplegen. Mocht je toch een vraag hebben die hier niet tussen staat of waar je meer informatie over wilt, schroom dan niet om contact met de klantenservice op te nemen!

Betaal ik verzendkosten?

Wij verzenden alle bestellingen vanaf 49 euro in Nederland GRATIS! In onderstaande dropdown kan je snel zien wat de verzendtarieven zijn voor het buitenland:

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling en zolang de bestelde artikelen in originele en ongebruikte staat zijn en redelijkerwijs in de originele verpakking. Gepersonaliseerde producten (bijv. bedrukte shirts) kunnen niet geretourneerd worden! In het geval dat de bedrukking en/of personalisatie onjuist is dan dien je contact op te nemen met de klantenservice. Klik hier  voor meer informatie over het retourneren van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook ruilen?

Wil je een ander product of een andere maat, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen op de site. Zo ontvang je het nieuwe product sneller.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Belangrijke informatie: Er wordt enthousiast online besteld. Daar zijn we erg blij mee, maar dit zorgt voor topdrukte. Het gevolg kan zijn dat je pakketje daarom iets later wordt verzonden dan wij vooraf hebben aangegeven. Je ontvangt een Track & Trace code wanneer wij je bestelling hebben overgedragen aan onze vervoerder. Bedankt voor je begrip!

Bij elk artikel in de webshop kun je direct zien of het nog op voorraad is in ons magazijn. Als het niet op de website staat, hebben wij het dus ook niet op voorraad. Op zondag t/m vrijdag voor 19:00 besteld is morgen bezorgd (in Nederland). Bedrukte artikelen hebben een extra levertijd van 2 werkdagen.

Kan ik mijn shirt laten bedrukken?

Ja, bij ons kan je verschillende artikelen laten bedrukken. Jouw artikel kan gepersonaliseerd worden indien dit staat aangegeven bij het product. Voor gepersonaliseerde artikelen kan het 2 werkdagen langer duren voordat deze verzonden worden. Wij hebben zeer ervaren personeel en verschillende productietechnieken om jouw artikel op professionele wijze te personaliseren!

Krijg ik 20% ledenkorting als lid van OnsOranje?

Als lid van OnsOranje krijg je met je ledennummer 20% korting op je bestelling. Je ledennummer kan je invullen in de winkelwagen in het veld Kortingscode onder de artikelen, waarna vervolgens de korting automatisch wordt verrekend.

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan snel en eenvoudig, je hebt de keuze uit de volgende betaalmethoden: Bancontact, PayPal, Creditcard of iDEAL. Vanuit de winkelwagen kom je in de betaalomgeving, hier kan je kiezen uit de één van de betaalmethoden. De betaling gaat via betaalprovider Buckaroo. Je betaling is gericht aan Badge Direct BV (official partner KNVB). Klik hier voor uitgebreide informatie over onze betaalmethoden.

Wie is Badge Direct BV?

In onze communicatie kan je het bedrijf ‘Badge Direct BV’ tegenkomen. Badge Direct BV verzorgt deze webshop in opdracht van de KNVB. Badge Direct BV is een onderdeel van The Badge Company (www.badge.nl). The Badge Company is opgericht in 1977 en sinds jaar en dag actief in de sport- en entertainment merchandise.

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 9:00 tot 17:00 op 088 004 0145 of stuur een email naar [email protected].

Er ging iets mis

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.

© Copyright KNVB 2023 Badge Direct BV, Woerden